Stăpânul muntelui

Detalii
Comentarii
Galerie foto

Vokswagen Touareg a fost un succes încă de la lansarea lui în 2002. Design-ul interesant, dar și performanțele arătate, care au culminat cu succesele din ultimii doi ani în celebrul Rally Raid Dakar, i-au adus faima de care se bucură astăzi. Oficialii concernului german au venit însă cu o nouă versiune a Touareg-ului, care să atace segmentul premium al SUV-urilor, dominat până acum de BMW X5, Mercedes ML sau Porsche Cayenne. Noul Touareg este mai puțin înalt decât predecesorul său, dar este mai lat, ceea ce se traduce într-o stabilitate mult mai mare. De asemenea, off-road-erul VW preia la design elementele caracteristuice lansate odată cu Golf 3, cum ar fi farurile, grila frontală sau stopurile. Numai că, față de Golf, Touareg-ul beneficiază de deja foarte cunoscuta și apreciata tehnologie led.

 

Interior premium

Schimbările continuă și la interiorul mașinii, care arată mult mai bine și care poate concura cu succes mărcile premium existente pe piață, la un raport calitate preț însă superior. În ceea ce privesc motorizările, ele sunt 2 pe benzină (un V6 3,0 l TSI și 333 CP Hybrid; un V6 3,6 l FSI și 280 CP) și 3 diesel (un V6 3,0 TDI și 204 CP; un V6 3,0 TDI și 240 CP; un V8 4,2 TDI și 340 CP).

 

Cutii doar automate

Deocamdată doar ultimele propulsoare TDI sunt disponibile pe piața de la noi. Toate motoarele vin cu cutii de viteză automate, care se pliază foarte bine traficului aglomerat de pe la noi. În ceea ce privește transmisia, cei de la VW au optat pentru două sisteme de tracțiune integrală, în funcție mediul în care este folosită mai mult mașina. Sistemul „4motion” este pentru cei care folosec Touareg-ul mai mult pe asfalt, în vreme ce sistemul „4xmotion” este destinat celor care optează mai mult pentru incursiuni în natură.

Noul Touareg dispune de o gamă largă de sisteme de securitate, dar și de navigație și de confort.

Prețurile încep de la aproximativ 44.000 de euro.